تولید محتوا با هوش مصنوعی: [چیست، چرا، چگونه]

در این مقاله قرار است تا ما به اهمیت تولید محتوا به کمک هوش مصنوعی، چیستی و چگونگی و چرایی انجام آن بپردازیم!
فهرست مطالب

بسیاری از بازاریابان رابطه عشق و نفرت با تولید محتوا دارند. این به جنبه خلاقانه همه ما کمک می‌کند و به ما امکان می‌دهد موضوعات وبلاگ فوق‌العاده داشته باشیم و نسخه‌ای عالی بنویسیم، چه کتاب الکترونیکی، یک کاغذ سفید، یا اسکریپت برای یک آموزش ویدیویی در آینده. اما همچنین می تواند زمان بر و پیچیده باشد. اینجاست که اهمیت تولید محتوا با هوش مصنوعی نمایان می شود.

در حالی که جنبه خلاقانه می تواند سرگرم کننده باشد، جنبه علمی بسیار پیچیده تر است. علاوه بر این، تولید محتوا یک فرآیند بزرگ است که به زمان، تلاش و ورودی زیادی نیاز دارد.

پس آیا عالی نیست اگر راهی وجود داشت که بتوانید همچنان از بخش سرگرم کننده تولید محتوا لذت ببرید بدون اینکه نگران تولید مداوم محتوا باشید؟

در واقع، به لطف تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی ، می توانید . استفاده از هوش مصنوعی در کنار تلاش‌های معمول تولید محتوا می‌تواند به مقیاس‌سازی خروجی‌تان کمک کند بدون اینکه بر کیفیت چیزی که ارائه می‌دهید تأثیر بگذارد.

 

تولید محتوا با هوش مصنوعی دقیقاً چیست؟

این سوال برای همه است و اگرچه وسوسه انگیز است که تصویری از اتاقی پر از ربات هایی که با مشت به کیبوردها ضربه می زنند، وسوسه انگیز است، اما از واقعیت دور است. اساساً ایجاد محتوای هوش مصنوعی به این معنی است که نرم افزار محتوا را برای شما ایجاد می کند. می‌تواند پست‌های وبلاگ، کپی رسانه‌های اجتماعی، کتاب‌های الکترونیکی، صفحات فرود، ایمیل‌ها، فهرست‌های محصولات و هر چیزی را بنویسد. حتی تغییری به سمت محتوای صوتی و تصویری نیز وجود دارد.

ابزارهای مورد بحث مهارت های مختلفی را ارائه می دهند. برخی می توانند با کلیک یک دکمه پست های وبلاگ را به صورت انبوه تولید کنند. در حالی که برخی دیگر در ایجاد خطوط موضوع ایمیل که در واقع باز می شوند عالی هستند.

 

تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی فقط محتوا را از هیچ جایی تولید نمی کنند. آنها به اعلان نیاز دارند. و اینجاست که عنصر انسانی وارد می شود. بازاریابان می‌توانند توضیحات، ایده‌های مربوط به لحن صدا و هر عنصر کلیدی را که می‌خواهند قبل از تولید محتوا توسط ابزار هوش مصنوعی وارد کنند. (که اغلب در عرض چند ثانیه اتفاق می‌افتد).

این ابزارها با استفاده از مدل‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) و تولید زبان طبیعی (NLG) کار می‌کنند. که ساختار ژنتیکی زبان انسان را یاد می‌گیرند تا نسخه‌های خود را ایجاد کنند که به نظر می‌رسد توسط یک شخص واقعی نوشته شده‌اند.

Jasper

اگر از Jasper استفاده می‌کنید، می‌توانید درخواستی مانند چند کلمه کلیدی، توضیح کوتاهی از کسب‌وکار یا موضوع خود را برای ابزار کار با آن و هر اطلاعات مهم دیگری که مرتبط هستند وارد کنید. سپس هوش مصنوعی از این اطلاعات به همراه سایر داده‌هایی که به آن‌ها دسترسی دارد استفاده می‌کند. (عموماً، میلیاردها قطعه محتوا از سراسر وب) برای ایجاد محتوایی که دقیقاً مطابق با آنچه شما می‌خواهید ایجاد کند.

هرچه بیشتر از این ابزار استفاده کنید، دانش بیشتری دریافت می‌کند و هر بار دقیق‌تر می‌شود . به‌ویژه اگر به آن بگویید در مورد خلاقیت‌هایش چه می‌کنید و چه کاری را دوست ندارید.

 

ابزارهای محتوای هوش مصنوعی محدود به نوشتن محتوا نیست!

علاوه بر نوشتن محتوا برای شما، ابزارهای محتوای هوش مصنوعی همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در مورد چه چیزی بنویسید و چگونه باید در مورد آن بنویسید. این به ویژه در صورتی مفید است که در تلاش برای ارائه ایده‌های محتوا هستید یا نمی‌دانید در آینده چه چیزی بنویسید.

هنگامی که آنها ایده‌های موضوعی را ارائه کردند، ابزارها می‌توانند طرح‌های پیشنهادی و اطلاعات مرتبط را ارائه دهند. تا بتوانید مطمئن شوید که همه چیز را درج کرده‌اید. ابزارها این کار را از طریق استراتژی‌های NLP انجام می‌دهند. جایی که آن‌ها در میان میلیاردها مقاله دیگر در مورد یک موضوع می‌خزند و حوزه‌هایی را که تحت پوشش قرار می‌گیرند و شکاف‌های گمشده را آشکار می‌کنند.

این به شما کمک می کند تا به طور مداوم محتوایی بهتر و جامع تر از رقبای خود ایجاد کنید. و تضمین می کند که تمام اطلاعات مورد نیاز مخاطبان خود را ارائه می دهید که باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود.

 

آیا هوش مصنوعی تولید محتوای انسانی را پشت سر خواهد گذاشت؟

به طور خلاصه، پاسخ منفی است. بعید است که ربات‌ها در هر تلاشی که ذاتاً خلاقانه است جایگزین انسان‌ها شوند. و تولید محتوا یک کار خلاقانه است. به خصوص اگر جنبه علمی و متمرکز بر معیارهای آن را از بین ببرید.

بنابراین، در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است رایج‌تر شوند، آنها به سادگی کمکی برای افزایش تلاش‌های تولید محتوا هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که بازاریابان و برندها محتوایی را با بالاترین کیفیت ممکن منتشر می‌کنند. که، اجازه دهید با آن روبرو شویم، این خبر خوبی برای همه است.

و هنگامی که از یک ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می کنید، این ابزار دقیقاً این کار را انجام می دهد. تولید محتوا! وقتی تازه شروع کرده اید، احتمال زیادی وجود دارد که محتوا به لمس انسانی نیاز داشته باشد. چه از طریق ویرایش یا قالب بندی. ممکن است لازم باشد بسته به پلتفرمی که استفاده می کنید، محتوا را بهینه کنید. حتی زمانی که ابزار هوش مصنوعی به خواسته ها و نیازهای شما مسلط می شود، احتمالاً همچنان مجبور خواهید بود هر از چند گاهی محتوا را تغییر دهید تا آن طور که می خواهید به نظر برسد.

 

فناوری هوش مصنوعی برای چه نوع محتوایی بهتر کار می کند؟

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی انواع مختلفی دارد. در حال حاضر، فناوری هوش مصنوعی در تولید محتوای نوشتاری مانند پست‌های وبلاگ، کاغذهای سفید، کتاب‌های الکترونیکی، فهرست‌های محصولات، ایمیل‌ها، موضوعات، عنوان مقاله و موارد دیگر مهارت بیشتری دارد.

با این حال، با محبوبیت فزاینده ای آن فرمت ها برای تعامل، حرکتی به سمت ایجاد و اتوماسیون ویدئو و صدا صورت گرفته است. شانس خوبی وجود دارد که شاهد ظهور ابزارهای هوش مصنوعی بیشتری باشیم که صرفاً بر این نوع محتوا تمرکز می کنند. اما در حال حاضر، محتوای نوشتاری ایجاد شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

6 ابزار شگفت انگیز ایجاد محتوای هوش مصنوعی و بازاریابی محتوا

1. Jasper

جاسپر ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی همه کاره شما است. با مجموعه ای از الگوها که می تواند به شما کمک کند همه چیز را ایجاد کنید، از خطوط موضوع ایمیل، لیست املاک، توضیحات محصول، سرفصل ها، و پست های طولانی وبلاگ گرفته تا اسکریپت های ویدئویی و بایوس شخصی، می توانید به سرعت محتوای با کیفیت بالا در مقیاس تولید کنید. بعد چند دستور ،  شما می توانید تصاویر سفارشی را با مولد هنر هوش مصنوعی Jasper ایجاد کنید!

 

2. HubSpot

ابزار استراتژی محتوای HubSpot از فناوری هوش مصنوعی و یادگیری عمیق برای کشف ایده‌ها و موضوعات محتوای اصلی استفاده می‌کند که احتمالاً در بین مخاطبان شما و در SERP عملکرد خوبی دارند. این کار را با اسکن میلیون‌ها پست در موضوعات مشابه قبل از پیشنهاد خوشه‌های موضوعی انجام می‌دهد. که به شما در رتبه‌بندی و برجسته شدن در میان رقبا کمک می‌کند. قبل از اینکه هر چیزی را پیشنهاد کند، تحقیقات رقابتی انجام می دهد. تا مطمئن شود که موضوعاتی که پیشنهاد می کند ارزشمند هستند. و هرگونه حدس و گمان و “غرایز” را که ممکن است داشته باشید حذف می کند.

 

3-Frase

هنگامی که به یک موضوع محتوا یا کلمه کلیدی رسیدید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید ممکن است دشوار باشد – برای سازندگان محتوا، خیره شدن به یک صفحه خالی هرگز سرگرم کننده نیست. Frase با استفاده از یادگیری ماشینی برای ایجاد خلاصه‌های کلی بر اساس محتوای مشابه در سراسر وب کار می‌کند. علاوه بر گردآوری یک طرح کلی با استفاده از سوالات واقعی که جستجوگران پرسیده‌اند، کلمات کلیدی و زیرعنوان‌هایی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید در سراسر محتوا از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید که رتبه خوبی دارید.

 

4. Grammarly

نوشتن اغلب گوشت تولید محتوا است، اما محتوای شما باید خوانا و جذاب باشد. Grammarly از فناوری هوش مصنوعی برای پیشنهاد عبارات بهتر استفاده می کند، دستور زبان شما را بررسی می کند و اساساً مطمئن می شود که محتوای شما برای افراد مناسب جذاب و قابل دسترسی است.

 

5. Synthesia

در حالی که بیشتر ابزارهای هوش مصنوعی محتوا بر محتوای متنی تمرکز می کنند، Synthesia یکی از اولین ابزارهایی است که صرفاً بر ایجاد محتوای ویدیویی در مقیاس متمرکز است. این دانش عمومی است که ایجاد یک ویدیو می‌تواند زمان‌بر باشد. اما می‌تواند ده برابر نتیجه دهد. زیرا یکی از جذاب‌ترین اشکال محتوا است. Synthesia با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد یک ویدیوی سر صحبت یا صداگذاری مبتنی بر آواتار کار می کند. تا با اسکریپتی که قبلاً نوشته اید مطابقت داشته باشد.

می‌توانید ویدیوهای خود را با موسیقی، تصاویر و همپوشانی متن ارتقا دهید تا آنها را جذاب‌تر کنید.

 

6. MarketMuse

یکی از سخت ترین بخش های تولید محتوا، ارائه ایده های مناسب است. بازاریابی محتوا شامل بخش های متحرک زیادی است و برای موفقیت، باید محتوای مناسب را در زمان مناسب ایجاد کنید. MarketMuse از فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا عبارات جستجویی را که باید آنها را هدف قرار دهید و همچنین دسته‌ها و دسته‌های موضوعی را برای تمرکز بر آنها آشکار می‌کند.

این به شما یک نقطه شروع عالی با تمرکز بر سئو برای تلاش های تولید محتوا می دهد. که می توانید از آن برای ایجاد یک کتابخانه محتوای جامع و مرتبط استفاده کنید.

 

استفاده از هوش مصنوعی برای الهام بخشیدن به تولید محتوا، استراتژی محتوا و بازاریابی دیجیتال

دلایل زیادی برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی وجود دارد . به عنوان مثال، می تواند یک همراه عالی در فرآیند تولید محتوای شما باشد. این بهترین راه برای افزایش تلاش شما و اطمینان از ایجاد محتوایی است که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود و در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارد.

ابزارهای مختلف موجود به شما در جنبه های مختلف تولید محتوا، از ایده پردازی گرفته تا انتخاب کلمات کلیدی و نوشتن محتوا از ابتدا کمک می کنند. هنوز یک عنصر انسانی وجود دارد. شما باید هر قطعه را ویرایش و تغییر دهید. اما می تواند به طور چشمگیری روند شما را افزایش داده و سرعت بخشد. و صفحه خالی مخوف و ایجاد محتوا را که توسط غریزه اصلی هدایت می شود حذف کند.

درباره نویسنده
Picture of تیم تحریریه
تیم تحریریه
نویسندگی رو با پدیشا شروع کن!